Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Nederlandse Eredivisie 2007/2008
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Sep 2007 15:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo zeg, ben net terug van PSV -Feyenoord. PSV heeft de Rotterdammers even op hun plaats gezet met een sterk staaltje voetballes. PSV speelde goed en bij vlagen ook echt goed, maar wat Feyenoord liet zien viel me echt heel erg tegen zeg.
Deze 4-0 zal hard aankomen in het, tot vandaag, euforische Rotterdam.

Bericht Geplaatst: 23 Sep 2007 17:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jeuuuj!

Bericht Geplaatst: 23 Sep 2007 19:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een puike overwinning van PSV! En Perez verrast me, ik had niet verwacht dat ie nog tot zoiets in staat was. Nog even en PSV staat weer gewoon op de nummer een positie.

Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 24 Sep 2007 13:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Culina was erg sterk. Zonder hem had perez nooit al die ruimte gekregen.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Sep 2007 13:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarom wordt Perez bij elke club overbodig verklaard als ie telkens weer blijkt te kunnen scoren? Snap 't niet...

Eredivisie is wel incestueus trouwens: lijkt wel of iedereen ooit bij AZ heeft gevoetbald tegenwoordig...

Bericht Geplaatst: 24 Sep 2007 13:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Eredivisie is wel incestueus trouwens: lijkt wel of iedereen ooit bij AZ heeft gevoetbald tegenwoordig...

En daarvoor bij Willem II..

Bericht Geplaatst: 24 Sep 2007 16:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hebben Perez en Koevermans bij willem II gevoetbald?

Bericht Geplaatst: 24 Sep 2007 16:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja 12-3-2006

Willem 2 verloor met 1-3

Knipoog
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Sep 2007 21:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hehehe

Bericht Geplaatst: 24 Sep 2007 23:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Tom schreef:

En daarvoor bij Willem II..

El Hamdaoui, Dembele en Jaliens, toch wel 3 hoofdrolspelers bij AZ dit weekend.

Maar goed, ik snap nu wat je bedoelt.

Bericht Geplaatst: 27 Sep 2007 13:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pff Gieren

http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21665

Dit verzin je toch niet...

Quote:
PSV MEDIA - PSV is uitgesloten in het toernooi om de KNVB beker. Het team van Ronald Koeman won weliswaar met 3-0 van Jong Heerenveen, maar verdediger Manuel da Costa had niet mogen meespelen in verband met een openstaande schorsing. “Dit is niet goed te praten”, aldus algemeen directeur Jan Reker.

Ik moest meteen aan dit filmpje denken, en Geenstijl blijkbaar ook:

http://www.dumpert.nl/mediabase/11093/dfbdfdff/een_gouwe_ouwe_uit_studio_spaan.html

Bericht Geplaatst: 27 Sep 2007 23:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jezus, wat een afgang, maar goed, kunnen we de hoofdprijs voor Ajax iig niet meer wegkapen. dus misschien toch weer een huldiging in A'dam aan het eind van het seizoen.

Bericht Geplaatst: 27 Sep 2007 23:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

en wel weer een rede om Koeman te ontslaan. Smiley

Bericht Geplaatst: 28 Sep 2007 02:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik had begrepen dat Koeman en Wouters er weinig aan konden doen. De KNVB had wel gewaarschuwd, maar dat bericht schijnt de technische staf nooit bereikt te hebben. De zondebok lijkt mij in dit geval dus Stan Valckx.

Ik ben wel benieuwd hoe lang Louis het nog volhoudt tussen die prutsers in Alkmaar Gieren

Bericht Geplaatst: 28 Sep 2007 09:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik weet wel dat Koeman er niks aan kon doen, maar ik grijp elke kans aan om hem te ontslaan

Bericht Geplaatst: 28 Sep 2007 12:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

AZ en PSV eruit in september... Ik had rijk kunnen zijn als ik er op had gewed...

Bericht Geplaatst: 28 Sep 2007 12:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ach ja liever op deze manier UIT het bekertoernooi dan schandelijk de volgende ronde halen tegen de kozakkenboys.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Sep 2007 12:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wie probeer je dat nou wijs te maken, Paul, jezelf? Gieren

Bericht Geplaatst: 29 Sep 2007 02:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

nou ja, ik ben het wel met hem eens. gelijk spelen tegen kozakken boys doet echt niet onder voor een administratiefout.

Bericht Geplaatst: 29 Sep 2007 08:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

of verliezen van Cambuur door onmacht! Gieren

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 16:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb geen zin om een topic over de eredivisie van de verenigde arabische emiraten te posten, maar cocu kan het nog steeds.

FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 17:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

lekkere eerste goal Smiley
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 20:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

nondeju wat een vette goal.

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 20:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
nou ja, ik ben het wel met hem eens. gelijk spelen tegen kozakken boys doet echt niet onder voor een administratiefout.

Geen enkel verschil inderdaad...

Op het feit na dat Ajax nog in de beker zit dan

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 21:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik heb het niet over het gevolg, maar over het incident/(wan)prestatie op zich. en de KNVB-beker stelt in Nederland nou eenmaal geen zak voor, dus die kan me sowieso gestolen worden (oeh Sietse, kijk uit wat je zegt, voordat theo maassen het weer op zijn heupen krijgt Knipoog) Ik vind de fout die ze maakten erger dan de disqualificatie die het gevolg is; die kan me echt weinig schelen.
En het heeft ook wel iets zoals Ajax zichzelf belachelijk maakt door een huldiging te houden voor het winnen van de KNVB beker, dus die mogen ze van mij wel weer winnen als ze geen kampioen worden.

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2007 12:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou heren Ajacieden, gefeliciteerd met de nieuwe (interim-)trainer. Met een wereldtopper als Adrie Koster kan jullie het kampioenschap natuurlijk niet meer ontgaan Gieren ROFL

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2007 12:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

LIVERPOOL!!! C'MON REDS!!! Engeltje
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2007 13:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

het ontgaat me even we je daarmee wil zeggen.

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2007 13:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Nou heren Ajacieden, gefeliciteerd met de nieuwe (interim-)trainer. Met een wereldtopper als Adrie Koster kan jullie het kampioenschap natuurlijk niet meer ontgaan Gieren ROFL

gaat ten cate zeker weg dan?

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2007 15:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:

Liverpool speelt morgen tegen Spurs... de rest kun je denk ik zelf wel invullen wat ik daarmee bedoel. Smiley

Of er iets klopt van de geruchten dat HtC morgen voor de laatste keer op bank zit zullen we morgen pas zeker weten, maar waar rook is is vuur.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2007 15:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ow, je doelt erop dat Jol dan ontslagen wordt en naar Ajax gaat?
ik dacht ff een mede-liverpool supporter gevonden te hebben op dit forum Knipoog

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2007 15:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

FerryvD schreef:
Sietse schreef:

Liverpool speelt morgen tegen Spurs... de rest kun je denk ik zelf wel invullen wat ik daarmee bedoel. Smiley

Of er iets klopt van de geruchten dat HtC morgen voor de laatste keer op bank zit zullen we morgen pas zeker weten, maar waar rook is is vuur.

Wat ik heb begrepen is dat Ajax na het EK met het duo van Basten/van 't Schip verder wil, en tot die tijd is Koster interim-trainer.

Maar ik denk dat Jol inderdaad op dit moment een betere trainer voor Ajax zou zijn.

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2007 15:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De rest van het seizoen koster Zweet

Op dit moment lijkt Jol me de beste optie, maar of dat uiteindelijk een succes wordt...
Het beste zou zijn als Ajax ff helemaal opnieuw begint, nieuw bestuur nieuwe trainer, stoppen met de beursgang en zichzelf weer profileren als een club ipv een bedrijf.

Maar helaas dat zal wel niet gebeuren.
Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 07 Okt 2007 13:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hehe Ajax laat weer punten liggen tegen sparta. 2-2 tegen sparta en nog net geen verlies door een frommelgoal in de reservetijd.

Topweek voor Henk Ten Flater ROFL

Bericht Geplaatst: 07 Okt 2007 14:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Alves....... Worship
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Okt 2007 20:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

mijn voorspelling is uitgekomen. Sparta - Ajax 2-2. HAHA.

Maar ik had eigenlijk gehoopt dat Vitesse Feyenoord ook wel op een gelijk spelletje zou houden.

Bericht Geplaatst: 07 Okt 2007 21:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

7 goals... Je met één wedstrijd op nummer 2 zetten in de topscorerslijst. ZIEK...

Bericht Geplaatst: 07 Okt 2007 23:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heracles hielp wel een beetje mee Smiley
Maar toch indrukwekkende prestatie.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Okt 2007 23:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En dan nog een publiekswissel krijgen, terwijl hij drie weken daarvoor nog in feite een dikke middelvinger opstak naar de club en haar supporters. Oppertunistisch wereldje, die voetballerij. Bah.

Bericht Geplaatst: 08 Okt 2007 09:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

't Is natuurlijk ook wel vreemd dat zo'n talent bij een Nederlandse subtopper speelt, en niet ergens in Engeland, Spanje of Italië...

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur